Celetná 20, místnost 351 nebo on-line po předchozí domluvě
Katedra psychologie
Celetná 20
Místnost č. 351
Školní a poradenská psychologie, vybraná témata ze speciální pedagogiky
Dr. Pekárková se ve své práci aktuálně věnuje problematice efektivní pedagogické diagnostiky školní připravenosti jejího využití pro snižování počtu odkladů školní docházky. Ve své praxi se zaměřila i na možnosti využití ICT v diagnostice a následné prevenci potíží u dětí. Je dlouhodobě zapojena do oblasti využívání ICT v rozvoji informatického myšlení (STEM) u dětí v předškolním a mladším školním věku, a vyvíjení didaktických nástrojů určených pro rozvoj této oblasti. Společně s týmem pokračuje ve vývoji nového online nástroje pro autoevaluaci pedagogů a dokončuje nástroj, jehož účelem je významně posílit spolupráci rodičů předškolních dětí a mateřských škol s pozitivním dopadem na rozvoj dětí. |